Bloggintresserade

fredag 4 januari 2013

Mimosa Sommarvind


Hej och Gott Nytt År!

Så var det dags för mitt först inlägg som DT för Bildmålarna. Jag har gjort ett "Triangle Joy Fold Card" med den söta "Mimosa Sommarvind" som jag färglagt med Distress Ink i härliga rosa/lila toner.


De mönstrade pappren är från Bildmålarnas serie "Flower of Spring" och de pappren jag använt är "My Roses" och "Dusty Pink Sky". Alla kanter är chalkade med Distress "Frayed Burlap". 


Jag har dekorerat med en rosa spets och en liten charm, blommor i olika storlekar i rosa, mörkrött och lila och några små rosalila halvpärlor. Har även satt lite stickles på klänningen och blommorna.


/Charlotte


5 kommentarer:

Hanna sa...

Hejsan!

Var inne och kikade på Bildmålarnas blogg och fick syn på detta ljuvliga kort och var tvungen att spana in din blogg. Du gör fantastiska kort! Jag lägger definitivt till mig som följare :)
Ser framemot vad du kommer skapa framöver!

Stor kram & Gott nytt år,
Hanna

Hanna sa...

Hej igen!

Nu såhär en timme efter min första kommentar har jag gått igenom större delen av din blogg, vill bara säga att jag är sjukt imponerad! Allt är såååå fint! Du är helt otrolig!

Hanna

Iffa ...... sa...

Hej!
Vilket urgulligt kort du startat som DT med =)
Underbart fint och sött kort och så fin stämpel! Vad du är duktig på att färglägga, helt otroligt snyggt!!!
Kram iffa

Ulla sa...

Så underbart kort och de färgerna som jag älskar mest att jobba med egentligen men man får ju göra i andra färger också. Din färgläggning är kanonfin.
Kram Ulla

Susy sa...

Ditt kort är helt underbart fint och jag gillar verkligen din färgläggning!

KRAM SUSY