Bloggintresserade

lördag 11 februari 2012

Alla hjärtans dag

Jag håller som bäst på att göra några små saker till Alla hjärtans dag. Eftersom jag inte vill visa något som är helt klart blir det bara ett litet smakprov på papper jag valt och de är från Maja Designs "Vintage Winter". Tyckte att dessa passar perfekt till det jag håller på med. Hoppas att de som får dem blir glada. Ni får se hur det blev på tisdag!



 Ett annat litet projekt jag håller på med är detta:


Ska förhoppningsvis vara klart imorgon så då lägger jag ut det här. Beställde Pions papper "Till Far" i den blå nyansen och gillar dem jättemycket. De är verkligen som gjorda för lite "herriga" projekt.

Nu är det snart dags för andra rundan i Melodifestivalen, hoppas att det är några bra låtar med i kväll och att rätt låtar går vidare.

På återseende imorgon!
/Charlotte

Inga kommentarer: