Bloggintresserade

torsdag 28 november 2013

Marvelous Magnolia #55 Anything Goes

Idag vill jag påminna om utmaningen "Anything Goes" som pågår en vecka till hos Marvelous Magnolia, passar ju bra så här års när man har en hel del att stå i.



Mitt DT-bidrag denna gång är ytterligare en liten påse denna gång med de nya pappren från Maja Design "Vintage Frost Basic", superfina och kul med färger som inte är så juliga. Till dessa papper har jag satt grönturkost CS. Alla kanter är chalkade med DI "Walnut Stain"



Jag har färglagt "Noth Pole Tilda" med Distress Ink  och satt Stickels "Frosty Lace" på luvan. Runt kanten poststämpel och Frantage "Shabby White". Bakom de utstansade cirklarna har jag använt en stor snöflinge die från Sizzix, som jag tycker är så fin.



Påsen är dekorerad med blommor från WOC och Magnolia, lite ull, Magnolia DooHickey dies "Tilda Tag", "Wedding Leaf and Swirl" och "Chirstmas Lace", några halvpärlor, jutesnöre, bjällror, brun spets, trä stjärna och textstämpel från Magnolia.

Hoppa nu över till Marvelous Magnolia för mer inspiration!

Tack för titten!
/Charlotte

1 kommentar:

Anna sa...

Vilken fin påse.. Så söt Tilda. Tycker med om de nya Papprena... Är lite trött på rött och grönt som julfärger, så tycker med det är kul med lite annat..

Ha en fin helg!
Kram Anna