Bloggintresserade

torsdag 14 november 2013

Marvelous Magnolia #53 Give Thanks

Hej! Torsdag idag och det är dags för en ny utmaning hos Marvelous Magnolia. Denna veckan är temat "Give Thanks", så något litet tack på ditt kort är det som gäller. 

Sponsorer denna veckan är Ribbon Girl och Tilda´s Town

Innan jag visar mitt DT-kort vill jag tacka alla som var med och skickade en kommentar på mitt kort som var med i vår "Birthday Bash".
Vinnaren av mitt kort blev:

Letishia Lee

GRATTIS!

Så till dagens DT-kort som går i ljusblått och rosa. Jag har använt papper från Maja Design "Vintage Autumn" och "Vintage Spring". Som kortbas har jag använt die från Go Kreate.



Motivet är söta "Little Tilda" från Little Christmas Collection. Färglagd med Distress Ink och lite Stickels "Star Dust". Runt kanten en poststämpel från Magnolia och Frantage "Shabby White"



Som dekorationer har jag använt blommor från WOC, halvpärlor, kakservett, bokstäver, vintage seam binding, liten ängel charm, textremsa från pappret, spets och Magnolia Doo Hickey Die "Wedding Leaf and Swirl" och "So Wrapped Lovely".



Glöm inte att ta en titt på vad de andra i DT har gjort för att ge dig inspiration att vara med!

Deltar i följande utmaningar med detta kort:

WOC - #89 Ribbons and Lace
Simply Magnolia - Anything Goes
Midweek Magnolias - Thanksgiving or Give Thanks

Tack för titten!
/Charlotte










8 kommentarer:

Unknown sa...

So pretty, Charlotte.
Love every details..

Hugs,
Dian Ratna

Pernilla ~Pillan~ sa...

Jättesött kort, härliga milda färger. Så mycket fint att titta på också. Nu är det snart fredag och helgen står för dörren! Wohoo! Kram

Cathy Lee sa...

Adorable card, Charlotte. I love this Tilda and you have certainly dressed her up with this card. Lovely coloring and design. Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias.
Hugz,
Cathy Lee

Suzi Mac sa...

A beautiful card Charlotte, such a sweet Tilda, wonderful layout and amazing details. Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias.
Hugs
Suzi

Jacque sa...

Such a darling card and with so many stunning details!! Thank you so much for joining us at the Wild Orchid Challenge and we hope to see you again soon! Big hugs...Jacque

Gina's Cards sa...

Such a pretty card. So beautifully designed and coloured.

Hugs
Gina x

Vicky sa...

This is so beautiful I adore the lush colours & the shape.
Thank you for playing along with us over at Midweek Magnolia's, good luck sweetie.

Lotsa hugs Vicky xxx

Penni sa...

What a pretty card. Thanks for sharing it with us at Midweek Magnolias.

Hugs
Penni
X