Bloggintresserade

onsdag 16 oktober 2013

Gästdesigner Ett Trykk 2014

Idag har jag en glad nyhet att berätta som jag har fått hålla på ett tag. Jag kommer att vara gästdesigner för den norska stämpeltidningen "Ett Trykk" under 2014. Mitt under semestern fick jag frågan från Åshild om jag hade lust att vara med dem under 2014. Självklart ville jag det, det är ju en härlig möjlighet att visa det jag gör, så jag tackade JA utan tvekan!


Har fått veta vad som ska göras inför nästa år och det känns väldigt spännande och roligt. Det sätter verkligen igång tankarna om vad som tänkas kan göras för de olika gångerna.

Vill du veta mer om vilka som är gästdesigners för "Ett Trykk" under 2014 kan du ta dig en titt här. Det är verkligen många jätteduktiga kortmakare/scrappare som kommer att bidra med sitt under 2014. Har du inte köpt tidningen någon gång tycker jag att du ska prova, den är superfin och ger många tips och beskrivningar på hur du kan göra olika saker.

Ha en skön dag!
/Charlotte

1 kommentar:

Madeleine Hill sa...

Hur funkar det om man vill prenumerera på tidningen?