Bloggintresserade

måndag 5 augusti 2013

Fashionista Challenge Week 3 "Wings"

Idag börjar tredje veckan för utmaningen "Wings" hos Fashionista Challenge. Denna gången har vi i DT blivit sponsrade av Sherri Baldy och de söta stämplarna från "Besties", och det finns så många söta digistämplar att välja mellan, så passa på att vara med så har du chansen att vinna dessa söta små stämplar.


För mig är det första försöket med dessa stämplar och jag måste säga att jag tycker att de är helt underbart söta och roliga att färglägga. Jag har färglagd med Distress Ink och satt lite Stickles på för att få det lite glittrigt. Runt motivet har jag embossat med Frantage "Shabby White".


Jag har använt mönstrade papper från Maja Design "Vintage Spring" och kortet är gjort med die från Go Kreate. Alla kanter är chalkade med DI "Walnut Stain". 


Jag har dekorerat kortet med blommor från WOC, Magnolia DooHickey die "Wedding Leaf and Swirl" och "Cute Corners" och halvpärlor. Bakom motivet har jag satt fjärilsbård från pappret och så har jag klippt ut små fjärilar som dekoration.

Passa på att vara med i utmaningen och ta dig också en titt på vad de andra i Fashionista Challenge DT har gjort för att inspirera dig.

TACK för titten!
/Charlotte





1 kommentar:

Elena F Scrap sa...

Very very beautiful and fantastic coloring. Elena F.