Bloggintresserade

måndag 4 februari 2013

Fashionista Challenge #12

Hej igen!
Dagens andra inlägg är för Fashionista Challenge där det idag är dags för en ny utmaning. Denna gång är temat "Valentine", trevligt tema som alla säkert kan vara med på!

Till detta kort har jag använt en digis från Elisabeth Bell och just denna söta heter "Pati´s kisses". Färglagt har jag gjort med Distress Ink och motivet har även fått lite Stickles "Star Dust".


Jag har gjort ett "enkelt" tryllekort, dvs jag har bara gjort en vikt kant runt om. Basen är ljusblå CS och till detta har jag satt de fina pappren från Maja Design "Lantliv". Kanten är stansad med MS punch "French Scroll".


Dekorationer är ljusblå och röda blommor, vitt pärlband, röd spets, stickersbokstäver och röda hjärtan som fått Stickles "Star Dust".


Ta dig nu en titt på Fashionista Challenge för att se alla fina kort som övriga i DT har gjort.

Tack för att du tittat förbi!
/Charlotte

5 kommentarer:

Chris_P sa...

Superfint kort!!

Susy sa...

Underbart fint och denna stämpel är verkligen helt bedårande!
Härliga färger du valt!

KRAM SUSY

Pat K sa...

Gorgeous card Charlotte. Love the beautiful blues with the red. Thank you for your lovely comments on my blog. hugs,x

Ulla sa...

så sött kort går ju bra till Alla hjärtans dag.
Kram Ulla

Elizabeth sa...

Nydelig lort, Charlotte! Kjempefin farge kombinasjon og lekkert design. Nydelig fargelegging også! Klem Elizabeth