Bloggintresserade

torsdag 27 december 2012

Loving Wishes

Så var julen över för detta året, det var trevligt som vanligt och riktigt mysigt med snö, julgran, julmat och julklappar. Idag har jag knåpat ihop ett nytt kort som ser ut så här.


De mönstrade pappren är Maja Design "Julen är här" och jag har använt papper i rött och brunt, till dessa har jag satt mörkrött och mörkbrunt CS. Alla kanter är distressade och chalkade med Distress "Walnut Stain". 



Motivet är "Tilda hiding Gift" från Sweet Christmas Dream från Magnolia. Textstämpeln är även den från Magnolia. Runt motivet har jag stämplat med "Holy Swirl" från Magnolia. Jag har stansat ut med ovaler från Go Kreate och runt kanten har jag satt lite Stickles "Platinum". 



Bakom motivet har jag satt en kakservett. Dekorerat har jag gjort med Magnolia DooHickey Die "Spruce" och "Snowflake and Mistletoe" som båda har fått Stickles "Platinum". Rosor och krysantemum blommor kommer från WOC och de vita bären är från Magnolia. Jag har även satt några halvpärlor i olika storlekar på kortet.





Deltar i följande utmaningar med detta kort:

Wild Orchid Challenge - #65 Christmas Friendship
Deep Ocean Challenge - #41 Santa is coming to town
Hanna and Friends - Christmas

Det var allt för idag, men jag hoppas på något mer inlägg innan det blir nyår.
/Charlotte




7 kommentarer:

Iffa ...... sa...

Underbart och vackert kort, så fin färgval du gjort. Snygga pyntbär du använt, dom gillade jag =)
Din färgläggning är makalöst bra, du kan det där tjejen =)
Kram Iffa

Ulla sa...

God fortsättning.
Undebart mysigt kort Tilda ju bara för söt. Snyggt dekorerat.
Kram Ulla

Susy sa...

Så otroligt vackert och dina dekorationer helt underbara!

Önskar dig ett riktigt gott nytt år!

KRAM SUSY

Nicolchen sa...

Your Christmas card is just adorable...love the shabby style :0)))

Thanks for joining us at Hanna and Friends ;0)

Hugs Nicole

Lena sa...

Jättehärligt kort! Fina färger och tjusiga detaljer!!

God fortsättning!

Kram Lena

Heidi sa...

Dette var utrolig lekkert ♥
Nydelige farger og detaljer

Klem fra
Heidi

Pop's Cards sa...

Hey sweetie this is gorgeous so loving the colours you chose perfect, huggles Pops x x x