Bloggintresserade

fredag 20 december 2013

Julkul

Idag bjuder jag på ett julkort och det är också mitt sista kort som DT hos Bildmålarna Jag vill tacka Bildmålarna för att jag har fått vara med i deras DT detta året. Tack också för alla fina stämplar och papper som jag har fått möjlighet att skapa med. 

Kortet är gjort med papper från Maja Design och die från Go Kreate. Kanterna är chalkade med Distress "Walnut Stain"



Stämpeln heter "Julkul" och är färglagd med Distress Ink, har även använt lite Perfect Pearl på moitvet.



Kortet är dekorerat med brun spets, halvpärlor, pom-pom band, Magnolia DooHickey dies "Slender Firs" och "Tilda Ticket".

Detta gjorde jag till Ett Trykks julinspirationstidning.

Trevlig Helg!
/Charlotte

5 kommentarer:

Karin sa...

Mycket fint! Gillar som slimmade granarna :)
En God Jul önskar jag dig!
Kram

Iffa ...... sa...

Vilket underbart julkort, älskar blåa julkort för de blir så eleganta i den färgen =)
Gillar formen på kortet, allt som inte är fyrkantigt gillar jag lite extra,fniss.
Ha en fin jul!
kram Iffa

Gina's Cards sa...

This is beautiful! Love the colours you have used, the shape and all the lovely embellishments you have used! Have a wonderful Christmas!
Hugs
Gina x

Pernilla ~Pillan~ sa...

Men så sött kort!! snyggt med lite annorlunda form.
Ja det tar sin lilla tid att göra alla korten, men visst är det kul att kunna skicka egna som man gjort? December har bara rusat iväg och jag tycker aldrig jag riktigt hinner med att ägna så mycket tid åt julkorten som jag tänker mig. Önskar dig en God jul o ett gott nytt år. Kram Pillan

Ulla sa...

Så gulligt kort och så snyggt dekorerat.
Kram Ulla