Bloggintresserade

lördag 20 december 2014

Time For Magnolia Challenge #77

Så var det då sist helgen innan jul och jag har fått jullov, väldigt skönt. Idag är det sista gången jag är med som GDT för Time For Magnolia Challenge och så här i juletider är det temat "Anything Goes" som gäller.

Jag har gjort ytterligare ett julkort, denna gång i brun/turkost. Jag har använt die från Go Kreate som kortbas. Papper från Maja Design "'Vintage Frost" och alla kanter är chalkade med Distress Ink "Walnut Stain". 



Stämpeln är från Waiting For Christmas och heter "Christmas Candel Tilda" och jag har färglagt med Distress Ink och lite Stickles "Star Dust". Utstansat med ovaler från Go Kreate och Spellbinders "Floral ovals". 



Kortet är dekorerat med blommor från WOC, pyntbär, kottar, kanelstång, jutesnöre i brunt, halvpärlor, sammetsband, små bjällror, stickersbokstäver och Magnolia DooHickey die "Star Tag".

 


Ta nu chansen och vara med i utmaningen hos Time For Magnolia Challenge och glöm inte att ta en titt på vad övriga i DT har gjort för fint. 

Deltar i följande utmaningar med mitt kort:

Midweek Magnolia´s - #104 Anything Goes
Stamp and Create - #51 Anything Goes
MDUC - #251 Anything Goes
Simply Magnolia - Anything Goes
Magnolia Forever  - #16 Christmas

Tack för titten och ha en skön dag!
/Charlotte




4 kommentarer:

Ulla sa...

Så otroligt vackert kort, härliga färger.
God jul o gott nytt år !
Kram Ulla

Anna sa...

Åh, så fint! Gillar brunt och blått ihop.. Hoppas att du har en härlig ledighet.
Önskar dig ett gott nytt år!

Kram Anna

valou sa...

Ta carte est superbe!Merci pour ta participation au challenge sur Magnolia Forever!
Bisous,Valou b..

Nicola sa...

Thanks Charlotte, for sharing your stunning creation with us at Simply Magnolia, good luck and happy new year!
Hugs Nicola xxx