Bloggintresserade

onsdag 2 april 2014

Guest Designer at TFM Christmas Challenge #52

Dagens blogginlägg gör jag för Time for Magnolia Challenge där jag har fått äran att var gäst designer för den nya utmaningen där. Det är Christmas Challenge #52 och utmaningen är "Anything Goes". 



Denna gången har jag gjort ett julkort i rosa och blått, kändes som en rolig färgkombo till ett julkort så här på våren. Mönstrade papper från Maja Design "Vintage Frost Basics" Alla kanter är chalkade med Distress Ink "Walut Stain". Kortet är gjort med olika dies från Go Kreate.



Stämpeln är från Magnolias Winter Wonderland och heter "Christmas Eve Tilda" bakom motivet har jag stämplat med en jultextstämpel som också är från Magnolia. Motivet är utstansat med Spellbinders dies.



Kortet är dekorerat med blommor från WOC, halvpärlor, kakservett, snöflinge charm, rosa band, stickersbokstäver, runda tags från Tim Holtz die, Magnolia DooHickey dies "Heart Swirl" och "Twisted Swirl".

Det var min inspiration till denna utmaningen, men ta en titt på vad DT har gjort för fint för att inspirera dig att vara med!

Hoppas du får en skön dag!
/Charlotte

4 kommentarer:

Marlies sa...

A gorgeous card Charlotte! Beautiful made in lovely colours and design and an adorable Tilda. hugs, Marlies

Gina's Cards sa...

This is a gorgeous Christmas card Charlotte. Beautifully designed and wonderful colours and colouring.
Hugs
Gina x

Sarah - Crea S sa...

A Stunning christmas card in non-traditional colours! Hugs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Joey sa...

Charlotte this is beautiful, love those dies. Joey x